SIMPLY THE BEST by Tina Turner - With Subtitle Spanish and English

By R.I.O on 19:29

Filed Under: ,

SIMPLY THE BEST by Tina TurnerSIMPLEMENTE EL MEJOR
por Tina Turner
I call you,
When I need you,
My heart's on fire.
You come to me,
Come to me wild and wild.
You come to me,
Give me everything I need.
Give me a lifetime of promises
And a world of dreams.
Speak the language of love
Like you know what it means.
And it can't be wrong,
Take my heart and make it strong, baby.

You're simply the best,
Better than all the rest,
Better than anyone,
Anyone I've ever met.
I'm stuck on your heart,
And hang on every word you say,
Tear us apart, baby,
I would rather be dead.

In your heart I see the star
Of every night and every day.
In your eyes I get lost,
I get washed away.
Just as long as I'm here in your arms,
I could be in no better place.

You're simply the best,
Better than all the rest,
Better than anyone,
Anyone I've ever met.
I'm stuck on your heart,
And hang on every word you say,
Tear us apart, baby,
I would rather be dead.

Each time you leave me,
I start losing control.
You're walking away
With my heart and my soul.
I can feel you even when I'm alone.
Oh, baby, don't let go.

You're simply the best,
Better than all the rest,
Better than anyone,
Anyone I've ever met.
I'm stuck on your heart,
And hang on every word you say,
Tear us apart, baby,
I would rather be dead.
Oh, you're the best.
Te llamo,
Cuando te necesito,
Mi corazón está en llamas.
Ven a mí,
Ven a mí alocado y desenfrenado.
Ven a mí,
Dame todo lo que necesito.
Dame una vida de promesas
Y un mundo de sueños.
Hablas el lenguaje del amor
Como si supieras lo que significa.
Y no puede estar equivocado,
Toma mi corazón y hazlo fuerte, cariño.

Eres simplemente el mejor,
Mejor que todo el resto,
Mejor que cualquiera,
Cualquiera que haya conocido.
Estoy atascada en tu corazón,
Y me agarro de cada palabra que dices,
Nos destroza, cariño,
Preferiría estar muerta.

En tu corazón veo la estrella
De cada noche y cada día.
En tus ojos me pierdo,
Me dejo llevar.
Mientras esté aquí en tus brazos,
No podría estar en mejor lugar.

Eres simplemente el mejor,
Mejor que todo el resto,
Mejor que cualquiera,
Cualquiera que haya conocido.
Estoy atascada en tu corazón,
Y me agarro de cada palabra que dices,
Nos destroza, cariño,
Preferiría estar muerta.

Cada vez que me dejas,
Comienzo a perder el control.
Te alejas
Con mi corazón y mi alma.
Puedo sentirte aún cuando estoy sola.
Oh, cariño, no lo dejes ir.

Eres simplemente el mejor,
Mejor que todo el resto,
Mejor que cualquiera,
Cualquiera que haya conocido.
Estoy atascada en tu corazón,
Y me agarro de cada palabra que dices,
Nos destroza, cariño,
Preferiría estar muerta.
Oh, eres el mejor.

0 comentarios for this post